10 juli: Meziek Moste Preuve festival!

In ons jubileumjaar wordt het traditionele afsluitingsconcert vervangen door iets unieks: we organiseren op 10 juli het MEZIEK MOSTE PREUVE festival op het brouwersplein!

Vanaf 14.00 uur is het festivalterrein geopend voor bezoekers. Entree is geheel gratis. Gedurende de dag zijn er allerhande optredens van onder andere onze blokfluiters van de Driesprong, het jeugdorkest, de majoretten, de drumband en uiteraard ons harmonieorkest. Nadat onze eigen onderdelen aan de beurt zijn geweest zal ook de Big Band Artamuse een spetterend concert geven. Tenslotte wordt het muzikale programma afgesloten door de welbekende band BAROESJKO!

Tijdens de gehele dag zijn er diverse eetgelegenheden en proeverijen. Proef de lekkerste ‘wien en woosj’ of drink een voortreffelijke espresso. Natuurlijk is er ook aan de kinderen gedacht!

Tot 10 juli!!