50 stemmen méér voor Clubkas campagne: Bedankt!

Afgelopen maand heeft onze vereniging wederom meegedaan aan de Rabobank Clubkas Campagne. Vorig jaar leverde ons dit 216 stemmen op, waardoor we een bedrag van maar liefst € 823,42 hebben ontvangen. Dit jaar was het aantal stemmen nog hoger, namelijk 266!

De 9.429 deelnemende leden van de Rabobank hebben in totaal 45.431 stemmen uitgebracht (bron: volledige uitslag). Elke stem was hierdoor € 3,30 waard. Van deze uitgebrachte stemmen zijn er 266 stemmen op onze vereniging uitgebracht. Dit zijn er 50 meer dan vorig jaar, waar we natuurlijk enorm trots op zijn! Vandaar dat we u hiervoor hartelijk willen bedanken!

De uitgebrachte stemmen leveren onze vereniging maar liefst € 878,26 op! Niet alleen dit geld is voor ons belangrijk. Het feit dat u op ons stemt geeft aan dat u de vereniging een warm hart toedraagt en dat u onze deelname in uw gemeenschap waardeert. Uiteraard zijn we ook hiermee enorm blij.

We hopen dat we volgend jaar ook weer op uw stem mogen rekenen.