90 punten op solistenconcours en 3 promoties!

Op zondag 24 januari 2016 werd in het St. Martinushoes te Itteren een solistenconcours van de Limburgse Bond van Tambours gehouden. Namens onze vereniging namen 7 leden van de drumband deel en zij behaalden daar allemaal een 1e prijs. Iedereen kreeg een beoordeling en een diploma.

Bovendien mochten er 3 met promotie door naar de volgende divisie. Stijn Eurelings kreeg de dagbeker mee naar huis omdat hij het hoogste aantal punten had behaald.
Alle deelnemers met 85 punten of hoger mogen naar het Limburgs Kampioenschap en als ze daar weer voldoende punten halen, mogen ze door naar het Nederlands Kampioenschap.

De scores waren als volgt:
Dylan Turubassa       jeugddivisie        80 punten
Ivar Bruyenberg        jeugddivisie        81 punten
Kjell Smits               jeugddivisie         80 punten
Bryan Dieters           jeugddivisie         82 punten
Daaf Eurelings         4e divisie             85 punten, met promotie
Job Salden               4e divisie             86 punten, met promotie
Stijn Eurelings          2e divisie            90 punten, met promotie!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie diploma!

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van