Bestel nu het boek over 150 jaar harmonie St. Cecilia 1866

150 jaar harmonie Sint Cecilia 1866
“Ter ere van God en vermaak der menschen”

Onder deze titel verschijnt op 24 september a.s. een boek over de roerige geschiedenis van dit muziekgezelschap. Het boekwerk is geschreven door Ad Hoogenboom en wordt uitgebracht door Stichting Cultuur-Historische Uitgaven Geleen (SCHUG).
Aan de realisatie ervan is heel veel onderzoek voorafgegaan en komen er weer nieuwe feiten aan het licht. Nieuwe feiten over wat er o.a. in het oprichtingsjaar gebeurde!

150 pagina’s met een royaal aantal foto’s en afbeeldingen, waarvan vele in kleur verschijnt in een beperkte oplage.
De prijs bij voorintekening (vóór 5 september 2016) € 18,00.
Daarna € 20,00.

Voor meer informatie en te verzekeren van een exemplaar, kijk snel in bijgaand formulier!!

Related Files

Succesvol concert KMK en RFGGJ!

Afgelopen vrijdag hebben we een geweldig succesvol evenement gehouden: ‘s middags genoten 1000 basisschool kinderen van een programma van de Regimentsfanfare "Garde Grenadiers en Jagers"