Er zit muziek en dans in de lucht!

De dagen worden langzaam korter. Het is weer vroeg donker en ’s ochtends gaat de verwarming weer aan. De echte zomerse dagen zijn voorbij en de natuur gaat zich voorbereiden op de winter. Na ons zomerconcert, de Euregioparade (met het geweldige optreden van onze drumband) en het recente bevrijdingsconcert gaat ook de harmonie zich voorbereiden op de winter met sfeervolle concerten!
Veel binnenzitten is er deze herfst en winter niet bij! We hebben een goed programma klaar om tussen de mooie wandelingen in de veranderende natuur te kunnen genieten van een sfeervol jeugdorkest of harmonieconcert.
Ons jeugdorkest gaat namelijk op zondag 19 oktober én op zondag 14 december een concert geven in het bejaardenhuis aan de Peschstraat in Oud-Geleen. Van 15.00 tot 16.30 uur bent u van harte welkom om te komen luisteren naar wat de jongste leden van onze vereniging u te bieden heeft.
Op 2 november zullen onze majoretten deelnemen aan het Limburgs Kampioenschap met als doel om weer de titel Limburgs Kampioen te bemachtigen. In Nieuw-Bergen kunt u onze dames bewonderen.
Een paar weken later, op 16 november, bent u van harte welkom ’s ochtends in de kerk van Oud-Geleen. De mis wordt dan opgeluisterd door het harmonieorkest omdat wij hier onze Ceciliamis vieren. Een goed begin van uw zondag dus!
Het laatste harmonie-optreden van dit jaar is uiteraard helemaal in de kerstsfeer. Offermans-Joosten organiseert op zondag 7 december wederom een koffieconcert waarbij Zanglust en onze vereniging de muzikale invulling geven. Een kort concert in kerstsfeer waar u onder het genot van een kopje koffie en een stuk vlaai even de deur uit bent en kunt genieten van een sfeervolle ambiance. Uiteraard kunt u hier ook bijkletsen met mensen uit de buurt. Dit koffieconcert is gratis toegankelijk en begint om 11.00 uur in de Hanenhof.
Kortom, een depressie is dit jaar niet aan de orde tijdens de korter wordende dagen. Wij zien u graag tijdens één van onze concerten, welke allemaal gratis toegankelijk zijn, zodat we samen kunnen genieten van de sfeervolle herfst en winterperiode!

Limburgs Kampioen

Afgelopen zondag nam onze majorettengroep deel aan de Limburgse kampioenschappen te Brunssum. Een spannende dag voor de dames die maandenlang hard hebben getraind om een