Geslaagd Themaconcert!

Het is weer gelukt! Het themaconcert DANSEN MET CECILIA stond weer als een huis! Een mooie opzet om volgend jaar weer een nog groter evenement neer te zetten.

Even was het spannend. Het ongelooflijk mooie weer kon er wel eens voor zorgen dat de mensen het terras verkozen boven de ontmoetingskerk, maar niets was minder waar! Het publiek wilde het evenement niet missen en was dan ookruimschoots aanwezig. Een gezellig gevulde zaal kon gaan genieten van decombinatie van muziek en dans!

En die combinatie bleek in de smaak te vakken. Na geopend te hebben met Sabic Symphonic March, een mars die geschreven is ter gelegenheid van de opening van het SABIC hoofdkantoor in Sittard, kwamen de eerste dansers de vloer op voor een Paso Doble (Dubbele Dans). Daarna volgden de dansen zich snel op:Bossanova, Engelse Wals, Tango, Weense Wals, Cha-cha-cha, Rhumba én Samba, allemaal kwamen ze aan bod!

De verschillende dansparen, van onder andere Clara Lamar, Jola en de Europees kampioen Salsa dansen (Jaromir en Myra) dansten de sterren van de hemel. Zelfs tot letterlijk de stukken er vanaf vlogen (van de jurk dan)!

Als muziekcommissie kijken we met plezier terug naar dit concert en we hopen dat we ook de volgende keer weer mogen rekenen op een enthousiast publiek! Wij gaan in ieder geval ons best doen voor volgend jaar! In ieder geval tot dan, maar vergeet ook de concerten in de tussentijd niet, beginnend met ons miniconcert op de Daag van Gelaen, op 25 mei aanstaande!

Noot: Binnenkort verschijnen de foto’s en een videocompilatie op de website!Kom dus gerust binnen enkele dagen nog eens terug.

Related Files

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!