Goede resultaten op succesvol solistenconcours

Ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan van onze drumband hebben de drumbandleden de organisatie van het solistenconcours van de LBT regio Maastricht op zich genomen. Na veel voorbereidingen was het gisteren eindelijk zo ver. De solisten kwamen al vroeg binnen en de dag ging beginnen.

De dag verliep heel soepel door een goede organisatie vooraf. Het programma liep perfect volgens plan en de solisten kregen alle aandacht. Het liep zelfs zo goed dat op verzoek van de bond het Limburgs Kampioenschap in 2016 ook door onze vereniging georganiseerd gaat worden!

Naast deze organisatie waren ook onze eigen drumbandleden aan de beurt om op te treden voor de jury. De uitslagen waren net zo succesvol als de dag zelf:

Kjell Smits, Kleine trom, jeugddivisie: 80 punten

Luuk op den Drink, Multi percussion, jeugddivisie: 85 punten, 1e prijs

Daaf Eurelings, Multi percussion, 5e divisie: 86 punten, 1e prijs

Job Salden, Kleine trom, 4e divisie: 87 punten, 1e prijs

Stijn Eurelings, Multi percussion, 1e divisie: 83 punten

Daaf Eurelings, Luuk op den Drink en Job Salden, Multi percussion, 5e divisie: 84 punten

Scott Ramakers, Stijn Eurelings en Daaf Eurelings, Multi percussion, 4e divisie: 83 punten

Alle solisten met 85 punten of meer promoveren naar de hogere divisie. Ook zijn zij automatisch uitgenodigd voor het Limburgs Kampioenschap.

Aan de leden die de organisatie hebben verzorgd een compliment voor de goede voorbereidingen en aan de muzikanten een welverdiend applaus voor de goede prestaties!

Bekijk alle foto’s hier!