Jubileumjaar start met knallend nieuwjaarsconcert

Zoals bekend is 2016 het jaar van het 150 jarig jubileum van onze vereniging. Dit jaar staat er daarom veel op het programma, een feest voor onze leden, maar ook voor onze fans, buurt en gemeenschap!

Wat er allemaal op het programma staat zal binnenkort bekend worden gemaakt, maar het jaar zal met een knal worden geopend op 3 januari 2016 met een spetterend nieuwjaarsconcert. Dit concert wordt gegeven in het Hubertushuis door ons eigen harmonieorkest onder leiding van Renate Dirx en met medewerking van de Pleyzengers. De entree is gratis!

Kom gezellig mee toosten op de start van ons 150 jarig jubileum-jaar! Het concert begint om 14.30 uur.

Succesvol concert KMK en RFGGJ!

Afgelopen vrijdag hebben we een geweldig succesvol evenement gehouden: ‘s middags genoten 1000 basisschool kinderen van een programma van de Regimentsfanfare "Garde Grenadiers en Jagers"