Kaarten 150 Jaar Limburg Concert nu te bestellen!

Waar we vorig jaar het 150 jarige jubileum van Harmonie St. Cecilia 1866 hebben gevierd, valt er dit jaar weer een 150 jarig jubileum te vieren en wel van de Provincie Limburg. In mei 1867 werd het Verdrag van Londen getekend en daarmee kwam er een einde aan de dubbele staatkundige status van Limburg en hoorde de provincie alleen bij Nederland. Ter ere van dat jubileum en om te laten zien wat Limburg voor muzikaal talent heeft, zal de harmonie een themaconcert geven in het Graaf Huyn college. Vele Limburgse liedjes met zang, gedichten en muzikale werken van Limburgse componisten zullen ten gehore gebracht worden.
Het concert begint om 20:00 in het Graaf Huyn College, Jos Klijnenlaan 683 in Geleen.
Kaarten kosten €5 in de voorverkoop en zijn hier online te bestellen of bij de voorverkoop adressen Hubertushuis De Boew in Oud-Geleen en Dit & Dat in de Zuidhof.