Nieuw: speculaas actie voor de feestdagen

De stichting Vrienden van de Harmonie heeft een nieuwe actie gestart om geld in te zamelen voor onze vereniging: een speculaas-actie. Koop nu voor € 3,75 een pakje speculaas van 250 gram (= ongeveer 22 stuks) en sponsor daarmee onze vereniging. Het is kwalitatief zeer goede speculaas, gemaakt met roomboter door Bakkerij Eussen in Oud-Geleen. En het is extra genieten omdat je weet dat het ten goede komt aan de harmonie!

Bestellen kan bij de leden van de vereniging tot ongeveer 20 november. De Speculaas wordt dan begin december uitgeleverd.

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van