Vacature bestuurslid ledenwerving en opleiding

Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen is op zoek naar een aanvulling voor haar bestuur.

Wat zoeken wij?

Voor uitbreiding van ons bestuur zoeken wij een enthousiast bestuurslid die zich met name bezig zal houden met het werven van nieuwe leden en het organiseren en coördineren van onze muziek opleiding. Hiertoe behoort onder andere:

• organiseren van schoolbezoeken voor het werven van nieuwe leden;
  • organiseren van proeflessen voor geïnteresseerden;
  • organiseren van de jaarlijkse voorspeelmiddag voor onze leerlingen en blokfluiters;
  • coördineren van onze interne muziekopleiding;
  • contact onderhouden met onze docenten;
  • zich inzetten voor onze leerlingen;
  • actief bezig zijn met de PR van onze vereniging om nieuwe leden te werven.

Wij zoeken hiervoor een persoon die:

• pro-actief zaken onderneemt binnen zijn/haar takenpakket;
  • goed communiceert;
  • maandelijks de bestuursvergaderingen kan bijwonen op de 1e woensdag van de maand;
  • affiniteit heeft met blaasmuziek en/of muziekopleiding of zich hierin wil verdiepen.

Wat bieden wij?

• Een goed gemotiveerde groep bestuursleden die actief bezig is om de zaken binnen de vereniging goed te organiseren en indien mogelijk te verbeteren;
  • Een enthousiaste en brede vereniging van ruim 100 leden die met veel plezier wekelijks hun hobby komen uitoefenen;
  • Een groep vrijwilligers die altijd bereid is om te ondersteunen bij activiteiten of ledenwervingsacties.

Heeft u interesse of kent u iemand?

Neem dan contact op. U kunt natuurlijk ook gewoon eens langskomen op onze repetitieavond van het harmonieorkest op vrijdag van 20.00 tot 22.00 uur in ons repetitielokaal op de 1ste verdieping van de achterbouw van het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1, Geleen. Belt of mailt u wel even van tevoren want het kan gebeuren dat een repetitie uitvalt of wordt verschoven.