Ramon Kusters stopt als dirigent

Afgelopen week heeft onze dirigent Ramon Kusters in goed overleg met het bestuur besloten te stoppen als dirigent binnen onze vereniging. Ramon is sinds februari 2011 muzikaal leider van ons harmonieorkest. Samen met Ramon hebben wij onder zijn leiding talloze mooie evenementen en concerten mogen organiseren.

“Het is een moeilijke keuze geweest om te gaan stoppen na 12 jaar met veel plezier bij deze vereniging het orkest te hebben mogen dirigeren. Met de afscheid stop ik tevens na 30 jaar met het actief musiceren. Uiteraard blijf ik betrokken met het muziekonderwijs” — aldus Ramon.

Namens de hele vereniging willen wij Ramon danken voor de jarenlange inzet en passie die hij heeft getoond! Als vereniging zullen we nauw blijven samenwerken met Ramon op het gebied van muziekonderwijs voor onze jeugdleden. Wij wensen Ramon heel veel succes in de toekomst!