Oud Papier

Elke maand, op de 1e zaterdag van de maand, staat er op het Schuttersplein in Geleen een oud papier container. Leden van onze vereniging bemannen de container en helpen met het inladen van het oud papier in de container. De opbrengst van het oud papier komt ten goede aan de vereniging.

U kunt ons helpen!

Wilt u uw oud papier voor ons bewaren? Als u het de 1e zaterdag van de maand in de auto zet, dan laden wij het op het Schuttersplein voor u uit. Zo helpt u onze vereniging om de financiën op orde te houden.

Vanaf 2022 niet meer op vrijdag

Op verzoek van de RWM, die in naam van de gemeente de container levert voor de inzameling wordt er vanaf 1 januari 2022 geen container meer geplaatst op de vrijdag voorafgaand aan de inzameling. In plaats daarvan zal er elke 1e zaterdag van de maand van 8:30 tot 12:00 uur een perswagen op het Schuttersplein staan voor de inzameling van het oud papier.

Papier brengen?

Elke 1e zaterdag van de maand van 8:30 tot 12:00 uur kunt u terecht op het Schuttersplein in Geleen