75 stemmen meer dan vorig jaar tijdens Rabo Clubkas Campagne!

Ook dit jaar hebben we weer meegedaan aan de Rabobank Clubkas Campagne. Vorig jaar leverde ons dat 889 euro op, met 234 stemmen. Dit jaar hebben we gevraagd of er nog meer mensen op ons wilden stemmen, mede omdat we dit jaar ons 150 jarig jubileum vieren.

Aan deze oproep is duidelijk gehoor gegeven! We hebben maar liefst 75 stemmen meer ontvangen dan vorig jaar! Daarnaast was ook het bedrag per stem verhoogd, waardoor we met deze 309 stemmen een bedrag van € 1390,50 zullen ontvangen van de Rabobank Westelijke Mijnstreek!! Een ongekend hoog bedrag.

Er deden maar liefst 525 verenigingen en stichtingen mee aan de Clubkas campagne. Van deze 525 waren er maar 11 met meer stemmen dan onze vereniging. Dat wil zeggen dat de gemeenschap van de Westelijke Mijnstreek onze harmonie in ieder geval een warm hart toedraagt, iets waar we letterlijk warm van worden!

Voor eenieder die op ons heeft gestemd en uiteraard aan de Rabobank: SUPER BEDANKT!!! (en tot volgend jaar?!)

Uitslag ClubSupport actie

De Rabobank heeft de uitslag van de ClubSupport actie bekend gemaakt. Onze vereniging heeft 150 stemmen verzameld en ontvangt daardoor een bedrag van € 1.029,81. Dit