Cecilia on Summertour: Concerten voor de gemeenschap!

De harmonie gaat deze zomer enkele speciale concerten geven. Geen grote themaconcerten met veel extra’s en hoge entree, maar gratis toegankelijke concerten voor U: de mensen in de buurten Kluis en Oud-Geleen!

Als vereniging vragen we veel van onze gemeenschap. Financiële steun van de mensen uit de buurt is natuurlijk onmisbaar om een vereniging als onze te kunnen laten bestaan. Denk eens aan het instrumentarium dat onderhouden moet worden en nieuwe instrumenten die moeten worden aangeschaft. Ook wil de drumband op concour en zijn onze dirigenten niet gratis. Zonder uw steun kunnen we dit allemaal niet rond krijgen en hiervoor zijn we u dankbaar.

Als tegenprestatie voor uw steun ziet u ons natuurlijk regelmatig in de buurt. We komen spelen tijdens de communie van de verschillende scholen, bij de opening van de braderie, op Koninginnedag en nog veel meer. Ook hebben we natuurlijk regelmatig concerten!

En deze zomer hebben we speciaal voor u enkele concerten in de buurt gepland. U hoeft niet ver weg te gaan: we spelen in het park van Geleen, in de wijk Kluis en in Oud-Geleen. En alle concerten zijn (indien het weer meewerkt) buiten en gratis toegankelijk. Wat wilt u nog meer dan met een glaasje bier in de zon zitten en genieten van muziek uit uw eigen wijk?

Kom dus kijken tijdens een van deze concerten. Het concertprogramma ziet er als volgt uit:

zondag 31 mei   Parkconcert in het Burg. Damenpark
vrijdag 10 juli Concert in de wijk Kluis
vrijdag 17 juli Concert Oud-Geleen bij ‘de Boew’

Tot tijdens een van onze concerten!

Related Files