Flight SC1866: RADAR ON! Kaarten nu te koop!

Op 6 april 2019 staat weer een groots concert van de vereniging op het programma. Het thema voor dit concert is Flight SC1866: RADAR ON!

Stap in bij vlucht SC1866. Bestemming onbekend, maar plezier gegarandeerd! Sit back & relax, terwijl je geniet van een hapje en een drankje.

Koop een regular ticket en je hebt toegang. Wil je meer luxe, dan koop je een premium ticket! Een premium ticket geeft je een gegarandeerde zitplaats met goed uitzicht en 2 consumpties onderweg. Wil je als VIP worden behandeld dan koop je een VIP-ticket. Je hebt dan naast een gegarandeerde zitplaats met goed uitzicht ook recht op toegang tot de VIP-lounge voorafgaand en tijdens de tussenstop van de vlucht waar je hapjes en drankjes krijgt aangeboden. Er zijn beperkte VIP en premium tickets beschikbaar dus wees er snel bij. Zie hier de indeling van de zaal betreffende de tickets:

Boek nu de vlucht van je leven! Bedankt voor het kiezen voor SC-Airlines!

Kaartverkoop is gestart!

KOOP HIER JE TICKETS

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!