Ook in Kluis nu donateursactie met muziek

Na het succes van de donateursactie in Oud-Geleen is besloten om ook in de wijk Kluis de donateursactie te lopen met de hele vereniging op straat.

De nieuwe aanpak houdt in dat de harmonie al spelend door de straten van de Kluis loopt. Tegenlijkertijd zullen leden, ere-leden en bestuursleden langs de deuren gaan om deur aan deur te collecteren voor onze vereniging.

Het veel genoemde excuus ‘We zien de harmonie toch nooit’, gaat dit jaar dus niet op! En we hopen natuurlijk dat u als bewoner ons ook zult belonen voor de moeite en een extra donatie doet. Deze kunnen wij namelijk goed gebruiken voor het realiseren van onze nieuwe uniformen en de organisatie van het promsconcert, waar u op 15 oktober deze nieuwe uniformen als eerste kunt komen bewonderen!

Tevens is vlak voor de vakantie een buurtconcert geweest in de wijk, speciaal voor de bewoners en donateurs uit deze buurt!

De harmonie zal op 31 augustus, 7 en 14 september de meeste straten van de wijk doorlopen. Helaas kunnen we niet alle straten bereiken, maar we hopen dat u ons van ver al hoort aankomen en klaar staat voor onze collectanten!

Alvast bedankt voor uw gulle gift!

P.S. De routes die gelopen gaan worden zijn te vinden als bijlage bij dit bericht!

Related Files