Harmonie neemt deel aan Summerproms Roermond!

In opvolging van het eigen themaconcert in april van dit jaar is onze harmonie gevraagd om een bijdrage te leveren aan het miniproms in Roermond.

Het miniproms, of summerproms wordt georganiseerd door Fanfare St. Laurentius uit Leeuwen. Deze fanfare organiseerde in 2006 een groot promsconcert en wil dit in 2008 herhalen. Als voorproefje wordt het miniproms georganiseerd.

De locatie voor het miniproms is het kloosterwandplein voor de Oranjerie in Roermond. Bij slecht weer kan worden uitgeweken naar de Oranjerie. Het evenement vindt plaats op vrijdag 4 juli en het begint om 20.00 uur. Er wordt een spectakel verwacht, dus als u ons themaconcert in april kon waarderen dan moet u hier zeker bij zijn!

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!