In Memoriam: Bestuurslid J. Timmers

Dinsdag 22 december bereikte ons het trieste nieuws dat ons bestuurslid Jo Timmers is overleden. Sinds 1972 is hij lid en bestuurslid geweest van onze harmonie. Van tevoren is hij tevens nog 6 jaar lid geweest van de fanfare van Schimmert.

Als penningmeester van onze vereniging had hij veel contact met leden van alle geledingen van de vereniging. De financiële zaken waren altijd netjes in orde, waar elk jaar tijdens de jaarvergadering door de kascommissie complimenten voor gemaakt werden.

In vroegere jaren heeft hij onder andere meegeholpen met het organiseren van de grote tentfeesten in de zomer. Hier sprak hij nog regelmatig over in het bestuur en in het café.

De donateursactie was één van de activiteiten die hij de afgelopen jaren volledig voor zijn rekening nam. Hiermee was niet alleen tijd gemoeid voor het voorbereiden en het tellen van het geld, maar ook voor het avonden lang aanwezig zijn in het Hubertushuis zodat leden boekjes konden komen halen of geld konden komen inleveren.

Afgelopen jaar heeft hij het penningmeesterschap overgedragen en functioneerde nu nog als tweede penningmeester in het bestuur. De vereniging zal een man met een groot verenigingshart gaan missen. Jo Timmers is 68 jaar geworden.

Related Files

In Memoriam: Jan Willems

Met droefheid hebben we vernomen dat ons ere-lid Jan Willems op 83 jarige leeftijd is overleden. Dhr. Willems is sinds 1974 lid geweest van onze vereniging,