In Memoriam: Jan Willems

Met droefheid hebben we vernomen dat ons ere-lid Jan Willems op 83 jarige leeftijd is overleden. Dhr. Willems is sinds 1974 lid geweest van onze vereniging, eerst als secretaris en daarna van 1980 tot 1998 als voorzitter. Voor zijn inspanningen en inzet voor de vereniging heeft hij in 1999 het ere-lidmaatschap ontvangen. Enkele jaren geleden heeft dhr. Willems nog het insigne voor het 40 jarig lidmaatschap mogen ontvangen.

Tijdens de bestuursperiode van dhr. Willems heeft de harmonie grote successen gekend. Een van de hoogtepunten was waarschijnlijk het behalen van de eerste prijs met promotie tijdens het concours in Venlo in 1998. De harmonie promoveerde toen naar de Superieure afdeling.

We zullen hem herinneren als een verenigingsmens en wensen zijn familie veel sterkte toe.