Komt u ook de zomer inluiden?

Ook dit jaar wil de harmonie u weer bedanken voor de steun in het afgelopen seizoen. Dit doen we traditiegetrouw met een open-air zomerconcert bij u in de wijk! Dit jaar helpen twee buurtverenigingen ons met de organisatie, waardoor het feest des te groter zal zijn.

Op vrijdag 22 juni wordt om 19.30 uur afgetrapt op het grasveld van het St. Jansplein in de wijk de Kluis. De harmonie, drumband en majoretten zullen u een programma brengen waarmee de warme zomer kan beginnen. Een hapje en drankje zullen worden verzorgd door de plaatselijke buurtvereniging. U bent van harte uitgenodigd om dit concert bij te wonen. De entree is uiteraard gratis!

Ook in de wijk Oud-Geleen zullen we een concert houden. Dit zal plaatsvinden op vrijdag 29 juni om 20.00 uur. De lokatie is dit jaar het Burg. Damenpark. De kiosk zal dienst doen als podium en rondom dit podium zal de buurtvereniging Norbertijnenstraat zorgen voor spijs en drank. Ook hier bent u van harte welkom!

Tijdens de zomerconcerten zal ook de blokfluitgroep van BS de Driesprong laten horen wat zij dit jaar hebben geleerd. Het is zeer zeker de moeite waard om te komen zien en horen!

Wij zien u toch ook tijdens een van deze twee zomerconcerten? Dan kunnen we samen met u de vakantie inluiden en genieten van enkele weken rust en zien we u weer tijdens de braderie in Oud-Geleen.

Tot 22 en/of 29 juni!

Muzikaal de zomer in op 7 juli

We gaan de vakantie inluiden met een mooi zomerconcert. Alle geledingen van de harmonie zullen zich presenteren en zelfs samen optredens verzorgen. Al nieuwsgierig geworden?