Limburgs kampioen! Op naar het NK.

Afgelopen zondag 8 november hebben Jenny Vaassen en Kyra Wijnen van onze vereniging mee gedaan aan het Limburgs Kampioenschap majorette te Meijel.

Het deelnemers veld was groot.  Jenny moest het opnemen tegen 9 andere dames in haar categorie jeugd 3 solo.Haar show ging goed maar er waren 3 drops (vallen van baton).

Rond 14.30 begon de prijsuitreiking. De namen met het aantal punten werden in volgorde van optreden opgenoemd behalve de nummers 1 t/m 3. Deze mochten naar voor komen en hier zat Jenny dus bij.

Ze was heel tevreden met een 3e plek (81,4 punten) en gaat nu onze vereniging en natuurlijk Limburg vertegenwoordigen op het Nederlands Kampioenschap te Waalwijk op zaterdag 12 december.

Ook voor Kyra was het spannend ze moest 2 tegenstanders verslaan om te kunnen winnen. Voor Kyra was het de eerste dat ze namens Geleen haar beste beentje voor zette. En ja hoor Geleen, we hebben er een Limburgs Kampioen bij! Ze werd namelijk 1e in haar categorie met 83,3 punten!

Dames top gedaan en op naar het NK te Waalwijk!

Limburgs Kampioen

Afgelopen zondag nam onze majorettengroep deel aan de Limburgse kampioenschappen te Brunssum. Een spannende dag voor de dames die maandenlang hard hebben getraind om een