LK Slagwerk en V/N Champions Trophy

Binnenkort gaan enkele leden van de drumband en majoretten weer hun persoonlijke talenten laten zien tijdens de concoursen. Op 2 maart zal Jenny deelnemen aan het V/N Champions trophy in Lommel (België). Deze dag begint om 9.00 uur in de Soeverein Arena, Sportveldenstraat 10 in Lommel en Jenny zal om 14.00 uur aan de beurt zijn. De uitslag is rond 19.00 uur.

Enkele weken later, namelijk in het weekend van 23 en 24 maart vindt het LK Slagwerk plaats. Dit jaar zullen Job, Stijn en Eloy hier weer strijden voor de titel Limburgs Kampioen en wellicht de mogelijkheid om mee te doen met het Nederlands Kampioenschap.

Op zaterdag 23 maart zal Job om 13.04 uur zijn kunsten laten zien. Stijn zal de dag erna, 24 maart, om 9.48 uur ‘s ochtends aan de beurt zijn en Eloy om 15.50 uur ‘s middags. De prijsuitreiking is om 18.30 uur. Het LK slagwerk vindt plaats in MFC "de Henkhof", Clemensweg 1 in Merkelbeek.

We wensen de deelnemers veel succes en we hopen dat u allemaal mee komt om aan te moedigen!

Limburgs Kampioen

Afgelopen zondag nam onze majorettengroep deel aan de Limburgse kampioenschappen te Brunssum. Een spannende dag voor de dames die maandenlang hard hebben getraind om een