Rabobank clubkas campagne weer op komst!

In 2014 heeft de Rabobank ons ruim 800 euro gesponsord doordat 266 stemmen op onze vereniging werden uitgebracht! Uw stem was toen 3,30 euro waard.

Ook dit jaar zal van 8 t/m 21 april wederom de stemronde plaatsvinden. Alle leden van de Rabobank kunnen 5 stemmen uitdelen op verschillende verenigingen. In tegenstelling tot voorgaande jaren is uw stem dit jaar automatisch 3,80 euro waard. Dat is dus meer dan vorig jaar!! Als we dus evenveel stemmen krijgen zal het bedrag dit jaar nog hoger uitvallen.

Schrijf dus alvast in uw agenda dat u niet vergeet te stemmen. Vraag ook de buren, familie, vrienden en bekenden om op ons te stemmen en geef in ruil ook een stem aan een vereniging waar zij lid van zijn. U heeft tenslotte 5 stemmen en kunt er maar 3 aan onze vereniging geven.