Raimond Verhoef officieel benoemd tot voorzitter

Afgelopen vrijdag vond de jaarlijkse ledenvergadering plaats in de grote zaal van het Hubertushuis. Naast de reguliere agenda items zoals het financieel jaarverslag stond dit jaar ook de verkiezing van Raimond Verhoef tot voorzitter op het programma.

Raimond heeft het afgelopen jaar als ad interim voorzitter de taken waargenomen, nadat Wim Heusschen dit aan hem had overgedragen. Uiteindelijk heeft Raimond besloten dat hij de rol als voorzitter van onze vereniging wel ziet zitten en heeft zich dan ook verkiesbaar gesteld.

Tijdens de stemronde, die zoals de statuten vereisen schriftelijk werd afgenomen, werd Raimond unaniem verkozen tot voorzitter van Harmonie St. Cecilia 1866. Dit geeft aan dat Raimond het afgelopen jaar het vertrouwen van de leden heeft weten te winnen. Het bestuur is uiteraard blij met deze benoeming, want nu kunnen we onder leiding van Raimond met volle kracht vooruit richting ons 150 jarig bestaan in 2016!

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!