Secretaris gezocht

Onze huidige secretaris, Bea Spijkers, heeft aangegeven per 1 juli te stoppen als secretaris en bestuurslid van de vereniging. Wel zal ze nog betrokken blijven bij andere activiteiten, zoals het oud papier ophalen. Ook via deze website willen we Bea bedanken voor alle werk in de afgelopen jaren en hopen we haar nog vaker bij harmonieactiviteiten te zien.
Mocht u iemand weten die interesse heeft in een taak binnen onze vereniging, dan kunt contact opnemen met het bestuur. Ook naast bestuurlijke taken heeft de vereniging ondersteuning nodig op verschillende gebieden!

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van