Vacature: Instructrice Majoretten

Na ruim 25 jaar bij onze vereniging heeft Susanne Pruppers aangegeven dat ze er aan toe is om het stokje als instructrice te gaan overdragen. Derhalve zijn wij op zoek naar een nieuwe instructrice voor onze majorette groep. Sollicitaties kunnen zich melden per e-mail naar secretariaat@harmoniegeleen.nl.

We zijn op zoek naar een nieuwe instructrice die voldoet aan de volgende voorwaarden:

• Je hebt leidinggevende capaciteiten en kunt werken binnen de kaders van de harmonie
  • Je hebt affiniteit met choreografie en dans van deze tijd
  • Je geeft les op niveau van leeftijdscategorie
  • Kan goed omgaan met verschillende leeftijd categorieën
  • Je hebt oog voor kwaliteit shows en straatoptredens
  • Je werkt aan groepsdynamiek / groepsbinding
  • Je werkt aan techniek en houdt van innovatie
  • Je benut de individuele talenten van leden, waardoor ieder op zijn eigen manier kan uit blinken

Herken je bovenstaande punten in jezelf? Dan neem contact op. Wij bieden namelijk:

• Een leuke en dynamische omgeving waar je kinderen kunt laten uitblinken
  • Een passende vergoeding
  • Een vereniging van ruim 100 leden, waar plezier en kwaliteit beiden belangrijk zijn

Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen is een muziekvereniging waar ontspanning, plezier en succes voorop staan. Door onderlinge samenwerking en samenwerking met anderen kan de vereniging goede optredens en andere muzikale bijdragen voor de gemeenschap verzorgen. Hiermee zorgt de vereniging voor een sterke ontwikkeling van haar leden en vergroot zo de saamhorigheid binnen ons werkgebied Oud-Geleen en Kluis.