Voorspeelmiddag in kader van Oktobermaand Kindermaand: ACTIE!

Oktobermaand Kindermaand is het motto! Wij starten hiermee al 30 september tijdens de voorspeelmiddag met een unieke actie! Word lid van onze vereniging en krijg de eerste 4 lessen gratis!

Harmonie St. Cecilia 1886 Geleen organiseert een voorspeelmiddag. Leerlingen laten horen wat ze de afgelopen tijd hebben geleerd. Sommigen zijn net begonnen en spelen voorzichtig een liedje op de blokfluit. Anderen zijn bijna aan het einde van hun opleiding en betoveren het publiek met een prachtig lied op de dwarsfluit. Doe mee! Actie: verenigingslid in oktober? De eerste 4 muzieklessen gratis!

De voorspeelmiddag is op zondag 30 september van 14.00 tot 16.00 uur in het Hubertushuis. Rondom 15.30 uur zal het jeugdorkest een concertje geven.

Muziekdag groot succes

Vanochtend deden meer dan 30 enthousiaste kinderen mee met een Dans of Djembé workshop. Na een lekkere lunch mochten zij in de middag hun kunsten