Wederom muzikaal de zomer in op 11 juli

Op vrijdagavond 11 juli 2014 besluiten de leden van harmonie St. Cecilia 1866 hun muzikale seizoen met een schitterend Zomerconcert. Alvorens van een welverdiende zomervakantie te gaan genieten, willen zij u echter trakteren op een heerlijke muzikale avond op het terras van het Hubertushuis aan de Jan Willenstraat 1 te Oud-Geleen.

Vanaf 19.30 uur treden achtereenvolgens voor u op:

• Het jeugdorkest onder leiding van Julia de Leuw;
  • De miniretten en majoretten onder leiding van instructrice Susanne Vaassen;
  • De blokfluiters met hun blokfluitjuf Astrid Laven.

Daarna volgt een gezamenlijk optreden van blokfluiters, jeugdorkest en harmonieorkest onder leiding van Ramon Kusters.

Het programma wordt vervolgd door een optreden van het harmonieorkest en de avond wordt afgesloten door onze drumband onder leiding van instructeur Jo Meijs, die zoals gebruikelijk weer de sterren laat stralen in Oud-Geleen. Bij regenweer wordt het concert naar de grote zaal van het Hubertushuis verplaatst.

Het concert is gratis toegankelijk voor u, uw familie, buren, vrienden en bekenden, dus kom allemaal naar De Boew op 11 juli 2014.

Muzikaal de zomer in op 7 juli

We gaan de vakantie inluiden met een mooi zomerconcert. Alle geledingen van de harmonie zullen zich presenteren en zelfs samen optredens verzorgen. Al nieuwsgierig geworden?