Wijzigingen bestuur na jaarvergadering

In januari werd reeds afscheid genomen van bestuurslid Marcel Oldewurtel. Hij heeft door wijzigingen op zijn werk geen tijd meer beschikbaar voor het bestuur van onze vereniging. Wel heeft hij de taak als coordinator van het oud-papier op zich genomen en blijft hij op deze manier als vrijwilliger betrokken bij de vereniging. Ook zal hij regelmatig achter de mengtafel staan als er tijdens een optreden of activiteit geluidsversterking nodig is.

Tijdens de jaarvergadering afgelopen vrijdag werd afscheid genomen van penningmeester Maurice Geilen. Ook dit jaar had Maurice de financiën weer dik in orde en hij werd bedankt voor de vele jaren die hij als bestuurslid en penningmeester binnen de vereniging heeft gewerkt. Maurice zal spelend lid blijven van de vereniging en hij heeft nog steeds de muzikale leiding op straat. Hij zal opgevolgd worden door Cor Willems.

Raimond Verhoef en Shirley Dieteren hadden zich kandidaat gesteld voor de vacante functies en werden unaniem gekozen om toe te treden tot het bestuur. Wij wensen beide kandidaten succes!