Ledengedeelte uitbreiding

Het ledengedeelte van deze website bevat vanaf nu meer informatie. Lees dit bericht om te zien welke nieuwe pagina's erbij zijn gekomen.

Dit ledengedeelte zal vanaf nu een communicatieplatform worden voor de leden van onze vereniging. Elke onderdeel kan hier nieuws plaatsen en berichten achterlaten voor leden. Ook zullen per email gestuurde documenten hier worden opgeslagen, zodat je ze later nog eens terug kunt lezen.

Elke maand zal vanuit het bestuur een bericht worden geplaatst met de genomen besluiten. Dit om openheid te creeëren naar de leden. Ook zullen de nieuwsbrieven online staan. Het partituurtje zal in de toekomst volgen.

Verder heeft elk onderdeel de mogelijkheid om zijn eigen pagina bij te werken. Per onderdeel kan iemand zich aanmelden om het publieke gedeelte van het onderdeel bij te houden, maar ook in het beveiligde stuk kan een pagina aangemaakt worden per onderdeel. Zo kan de communicatie binnen het onderdeel verbeterd worden.

Mocht er nieuws zijn, meld het dan door te mailen naar info@harmoniegeleen.nl. Ik zal dan zorgen dat het op deze site terecht komt.