EEN UNIEK KAARTSPEL VAN EN VOOR GELEEN

Onze vereniging heeft een kaartspel uit gegeven waarbij Geleen in al haar facetten op een originele manier onder de aandacht wordt gebracht door het personaliseren van speelkaarten.

het kaartspel

Wij hebben gekozen voor (persoonlijke) afbeeldingen van bekende verenigingen op de kaarten van ‘Boer’, ‘Vrouw’ en ‘Heer’. Bekende gebouwen en monumenten staan afgebeeld op de ‘Aas’-kaarten. Wij geven twee setjes speelkaarten uit waarvan op één setje Oud Geleen, als oudste wijk van Geleen speciaal wordt uitgelicht. Vervolgens worden Geleense bedrijven benaderd die de uitgave van dit kaartspel willen sponsoren door vermelding van hun bedrijfsnaam en -logo op de individuele kaarten ‘2’ tot en met ‘10’. Alle verenigingen en bedrijven die meedoen met dit kaartspel willen we op deze wijze ook speciaal onder de aandacht brengen bij de mensen van Geleen en eenieder die dit kaartspel koopt.

Dit originele kaartspel in een beperkte oplage van 1.500 stuks zit in een luxe verpakking en bevat twee unieke setjes speelkaarten. Het kaartspel wordt verkocht voor een vaste verkoopprijs van €15,=.  De uitgave van deze kaartspellen is gestart op 10 december 2022. Wij hopen dat de kopers van onze speelkaarten met een glimlach en greuëtsj op Gelaen hun favoriete kaartspel zullen spelen waarbij ook vereniging op een originele wijze wordt vermeld.

Afhalen

Kaartspel besteld? Je kunt het bij ons afhalen of we brengen het even langs (binnen Geleen). Neem hiervoor contact op via info@harmoniegeleen.nl

Neem je bestelbevestiging met het bestelnummer mee bij het afhalen!

Mogelijke afhaalmomenten:

Vrijdagavond, tussen 19:45 en 20:00 uur in het leslokaal van de harmonie. Te bereiken via de verenigingsingang (rechts via parkeerplaats) van het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1 te Geleen. Binnen de gang door, de trap op en dan naar rechts. Stuur vooraf even een mail naar info@harmoniegeleen.nl zodat we je bestelling kunnen klaarleggen.

1e zaterdag van de maand, tussen 8:30 en 12:00 uur op het Schuttersplein in Geleen. De vereniging zamelt dan oud-papier in, dus breng uw oud-papier mee en haal direct het kaartspel op! Stuur vooraf even een mail naar info@harmoniegeleen.nl zodat we je bestelling kunnen klaarleggen.

Dinsdagavond, tussen 19:30 en 20:00 uur in het leslokaal van de harmonie. Te bereiken via de verenigingsingang van het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1 te Geleen. Binnen de gang door, de trap op en dan naar rechts. Stuur vooraf even een mail naar info@harmoniegeleen.nl zodat we je bestelling kunnen klaarleggen.

Direct Bestellen

Het kaartspel is te koop voor € 15. Er is een beperkte oplage van 1500 stuks waarbij een deel uiteraard al bestemd is voor de deelnemende verenigingen en bedrijven. Daarnaast is het kaartspel dus te koop voor bedrijven en particulieren. Via onderstaande shop is het mogelijk om al een kaartspel te reserveren. Je ontvangt per e-mail een bericht zodra het kaartspel beschikbaar is zodat je het kunt komen ophalen.