Koud weer… tijd voor een goed concert!

Buiten wordt het kouder en het is alweer vroeg donker. Precies de goede tijd voor een gezellig zondag-middag concert. Lekker warm, met een lekkere versnapering genieten van goede muziek. Gelukkig heeft de harmonie weer enkele muzikale optredens gepland!

En met die muzikale optredens hebben we het natuurlijk in de eerste plaats over de jaarlijkse ceciliamis. Deze ode aan onze heilige St. Cecilia zal dit jaar in de kerk van Oud-Geleen worden gevierd. De harmonie luistert op zondag 18 november aanstaande ‘s ochtends de mis op.

Daarna is het tijd voor kerstmis. Hoewel momenteel de kerstmarkten alweer als onkruid uit de grond schieten en de winkels alweer vol hangen met lampjes en bollen is het in december toch echt tijd om de kerstsfeer te pakken te krijgen. De harmonie geeft daarom dit jaar maar liefst twee kerstconcerten: één in elk zorggebied. Het eerste kerstconcert wordt gegeven op zaterdag 15 december in samenwerking met het kerkelijk zangkoor. Dit concert vindt plaats in de kerk van Oud-Geleen. Het is echter geen mis, maar een concert.

Het tweede concert is in de regio Kluis, en daar natuurlijk in de kluiskerk. Deze goedverwarmde kerk is de perfecte locatie voor een sfeervol concert. In samenwerking met het dit jaar jubilerende Zanglust, geven we hier op zondag 23 december een gezellig concert. Een ideale opvulling van de zondagmiddag dus!

Kijk voor de juiste tijden even op onze agenda! Alle concerten zijn gratis toegankelijk (met dank aan alle donateurs!). We hopen u allen hier te mogen begroeten!