St. Cecilia Geleen zet nieuw themaconcert neer!

GELEEN - Op 27 april geeft harmonie St. Cecilia weer een themaconcert. Na het succes van vorig jaar is de verwachting dat het ook nu weer druk wordt. De kaarten zijn vanaf vandaag te koop!

In maart 2007 organiseerde de harmonie een galaconcert in de Hanenhof ter afsluiting van het 140 jarig jubileumfeest. Tijdens dit concert, waarbij entertainment en show een belangrijke rol speelden, bleek dat het publiek de opzet erg waardeerde. Het duffe imago van harmoniemuziek werd in één klap weggevaagd.

Het succes praat zich snel rond. Inmiddels hebben nieuwe sponsoren zich gemeld voor de harmonie en komt er regelmatig de vraag binnen of er een nieuw themaconcert gaat komen. En er is goed nieuws, want de muziekcommissie heeft besloten om elk jaar een themaconcert te gaan organiseren! Elke twee jaar een groot themaconcert en het jaar er tussenin een dergelijk concert dat iets kleiner is van opzet.

Dit jaar is gekozen voor het thema DANSEN MET CECILIA, waarbij onder andere dansschool Clara Lamar, Jola’s Demo Team en de kampioen Salsa dansen hun medewerking zullen verlenen! Het belooft weer een spannend en swingend concert te worden, waarbij vermaak centraal staat. Geen duf harmonieconcert meer dus!

Het concert vindt plaats op 27 april a.s. om 15.00 uur in de Ontmoetingskerk te Geleen. Kaarten kosten 5 euro en zijn o.a. nog te koop bij leden van de vereniging en bij MAWI BV in de Past. Vonckenstraat 69 te Geleen.

Meer info: www.harmoniegeleen.nl/themapagina-s/dansen-met-cecilia/

Related Files

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!