Spaar mee bij C1000 Geleen voor de harmonie

Vanaf 20 oktober heeft de C1000 in het centrum en lindenheuvel feest. Zij bestaan namelijk 5 jaar in Geleen! Als speciale actie kan er gespaard worden voor onze vereniging. En het kost u niets, dus lees snel verder en spaar mee!

C1000 Geleen bestaat 5 jaar. Vanaf 20 oktober kan er daarom vijf weken lang gespaard worden voor de harmonie. Het werkt als volgt: bij de C1000 of via de harmonie krijgt u een spaarkaart. Voor elke 5 euro die u besteedt bij de C1000 krijgt u een stempel op deze spaarkaart. Elke 5 stempels leveren 25 cent op voor de vereniging.

Nu denk je misschien, 5 cent voor de harmonie als ik voor 5 euro iets koop…? Dat is niet veel! Maar stel dat je elke week voor minimaal 25 euro bij de C1000 koopt, dan heb je in 5 weken toch zeker 1,25 voor de harmonie gespaard. Als er nu 100 mensen zijn die dat doen, is dat toch weer 125 euro! En dit zonder extra moeite!

Dus spaar mee, vraag een spaarkaart in de C1000 en lever deze kaarten uiteindelijk in bij iemand van het bestuur van de harmonie.

Tevens wordt er 250 euro extra verloot aan de vereniging die op de meest ludieke manier leden en anderen kan motiveren. Heb je dus een leuk idee, dan kun je dit mailen!

Alvast bedankt!!