Kerstconcert harmonie op 21 december ‘s ochtends!

De donkere dagen voor kerst komen er weer aan. Tijd voor een gezellig ouderwets kerstconcert, met mooie muziek, sfeer en gezelligheid! Ook dit jaar geeft de harmonie weer een gratis concert.

En dit concert vindt dit jaar plaats in de kerk in Oud-Geleen. De kerk is een sfeervolle plaats voor het kerstconcert. Verschillende oude bekende kerstliedjes zullen de revue passeren, maar ook nieuwe uitdagende klanken zullen de kerk vullen. Zoals u gewend bent van de harmonie van Oud-Geleen zullen we een afwisselend en luchtig programma brengen.

Komt u samen met ons de kerstdagen goed inluiden? Tot ziens in de kerk van Oud-Geleen op 21 december!

Het concert zal plaatsvinden tijdens de heilige mis op zondagochtend. Deze mis begint om 9.30 uur.

LET OP: In sommige regionale bladen is de verkeerde tijd geplaatst! De juistetijd is 9.30 uur en dus niet ‘s middags!

Meer informatie over ons programma kunt u vinden op de activiteiten pagina.

Related Files