Programma 2009 bekend

Het complete programma voor 2009 is bekend. Tijdens de bestuursvergadering in januari zijn alle data doorgesproken en genoteerd. Het resultaat is een overzicht van wat er het komend jaar allemaal te wachten staat.

Dit resultaat is te zien op de activiteiten pagina. Het jaar begint traditiegetrouw met enkele carnavalsoptredens voor de kapel en de harmonie. In maart vindt de jaarvergadering plaats en in april zal het jeugdorkest deelnemen aan het Euro-festival in Maasbracht.

Verder is in april het grote benefietconcert van de harmonie, wat op 18 april zal plaatsvinden in de Hanehof. Dit benefietconcert ten bate van de stichting Noodlijdenden Minsk zal een groot en mooi concert worden, waar het Engelenkoor uit Minsk ook een belangrijke rol in zal spelen. Schrijf deze datum dus alvast in de agenda!

Mei en juni zijn traditiegetrouw drukke maanden, met de RieGelRans-dag voor de jeugd, communies, processie en tegenwoordig ook de Daag van Gelaen.

Het einde van het jaar zal in het teken staan van de drumband die namelijk druk bezig zijn met de voorbereidingen voor het concours. Zij kunnen natuurlijk alle steun gebruiken dus kijk ook naar alle voorbereidende optredens van de drumband, daar bent u namelijk van harte welkom.

Het jaar zal worden afgesloten met het ceciliafeest, de ceciliamis en een kerstconcert.

Kortom een vol programma met weer genoeg uitdaging. We hopen u tijdens deze optredens te mogen begroeten!