2 unieke kerstconcerten

Rondom vijf uur is het alweer donker buiten. Sinterklaas is weer in het land en de kerstman is zijn rendieren klaar aan het maken om naar Nederland te vertrekken. Kortom, het is weer tijd voor een kerstconcert!

Ook dit jaar hebben we ons best gedaan om voor de gemeenschap gezellige kerstsferen te laten ontstaan. Het idee was vorig jaar om in het nieuwe centrum een kerstconcert te organiseren op een koopzondag. Het is helaas niet gelukt om dit idee tot uitvoeren te brengen, maar we hebben wel een geweldig alternatief gevonden.

De Big band Time-Out is bekend in Beek en ver daar buiten. Deze geweldige Big band heeft ons benaderd om een gezamelijk kerstconcert te geven. Dit initiatief hebben wij natuurlijk willen ondersteunen en het gezamelijke concert gaat plaatsvinden op zondag 13 december om 15.00 uur. Als locatie is dit jaar gekozen voor het Plenkhoes in Geleen zodat we ook eens aan de andere kant van Geleen een concert kunnen verzorgen. Iedereen is van harte uitgenodigd om van dit unieke concert te komen genieten!

Omdat ook in Oud-Geleen natuurlijk het kerstgevoel heerst hebben we ook een kerstconcert aan deze kant van Geleen. Het kerkelijk zangkoor St. Cecilia en de harmonie hebben al jarenlang een traditie om een gezamelijk kerstconcert te geven. Ook dit jaar willen we aan deze traditie weer gevolg geven en wel op zaterdagavond 19 december. Het concert vindt traditiegetrouw plaats in de kerk van Oud-Geleen en begint om 20.00 uur. Ook hier is natuurlijk iedereen van harte uitgenodigd om zo vlak voor de kerst de gezellige sfeer te komen proeven!

Alvast fijne feestdagen en tot ziens op een van onze gratis toegankelijke kerstconcerten!

Related Files