Jaarprogramma 2010 bekend

Het jaarprogramma voor 2010 is bekend. In de afgelopen bestuursvergadering zijn de data voor de activiteiten in 2010 weer vastgesteld. het programma is te vinden op ons activiteitenoverzicht.

De activiteiten in 2010 staan in het teken van de voorbereiding voor 2011, het jaar waarin de harmonie haar 145 jarig jubileum zal vieren. Tijdens dit jubileumjaar zal een groot concert het hoogtepunt worden en de try out voor dit concert is gepland in het najaar van 2010.

De overige activiteiten zijn veelal jaarlijks herhalende evenementen, zoals de communies, carnaval, braderie en natuurlijk de jaarvergadering. Ook gaan enkele solisten van de drumband op concours, hebben de majoretten enkele concoursen en gaat ons jeugdorkest waarschijnlijk weer deelnemen aan het Eurofestival, waar ze afgelopen jaar de prijs voor ‘meest veel belovende jeugdorkest’ binnen sleepten!

Kortom, het beloofd weer een druk, uitdagend en leuk jaar te worden! Het bestuur gaat zich verder inzetten voor ledenwerving, de sponsor werving wordt verder opgepakt, richting de steunpupitres zal meer aandacht worden gegeven en we hopen het dusdanig op de rails te krijgen dat we met het 145 jarig bestaan volgend jaar wellicht nieuwe uniformen kunnen presenteren!

Natuurlijk kan dit alles niet zonder jullie hulp! Heb je interesse om een bijdrage te leveren, op welke wijze dan ook, dan zijn we je heel dankbaar! We zijn nog op zoek naar een bestuurslid voor sponsoring. Ook zijn we nog op zoek naar mensen die willen meehelpen met ons sponsorplan op de rails te zetten. En natuurlijk kunnen we alle hulp gebruiken voor de organisatie van evenementen, ledenwerving, concerten etc!

2010, de weg naar het 145 jarig jubileum!

Related Files

Succesvol concert KMK en RFGGJ!

Afgelopen vrijdag hebben we een geweldig succesvol evenement gehouden: ‘s middags genoten 1000 basisschool kinderen van een programma van de Regimentsfanfare "Garde Grenadiers en Jagers"