Negen maal eerste prijs op solistenconcours!

Ongelooflijk maar waar! Onze drumbandleden hebben onder leiding van Jo Meijs maar liefst negen keer een eerste prijs in de wacht gesleept tijdens het solistenconcours voor slagwerkers in Borgharen.

Tijdens de drukbezochte generale repetitie afgelopen dinsdag was al duidelijk dat er hoge ogen gescoord gingen worden en dit werd dan zondag 24 januari ook werkelijkheid. In Borgharen deden 8 jeugdige drumbandleden van onze vereniging mee en alle 8 verdienden ze een eerste prijs. Een compliment waardig!

Het totale overzicht ziet er als volgt uit:

Patrick Steskens 2e divisie kleine trom
86 punten, 1e prijs met promotie. Tevens dagwinnaar in deze divisie
Patrick Steskens en Eloy Salden 5e divisie/duo multi percussion
83 punten, 1e prijs en tevens dagwinnaar in deze divisie
Jim Heijne jeugddivisie drumset
Jasper Buys jeugddivisie drumset
80 punten, 1e prijs
Cas van Eck jeugddivisie kleine trom
82 punten, 1e prijs
Stijn Eurelings jeugddivisie kleine trom
82 punten, 1e prijs
Scott Ramakers jeugddivisie kleine trom
Guus Caris 5e divisie kleine trom
Eloy Salden 5e divisie multi percussion
85 punten, 1e prijs met promotie

Een resultaat waar het bestuur en natuurlijk ook alle andere leden van de harmonie zeer zeker trots op zijn. De leden met een score van 85 punten of meer, dus Eloy en Patrick kunnen zich opgeven voor de Limburgse kampioenschappen, dus daar zult u nog meer over horen!

Bekijk hier de opnamen.

Related Files

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van