Zomerconcerten voor de wijken Kluis en Oud-Geleen

Net als vorig jaar organiseert de harmonie voor de wijken Kluis en Oud-Geleen twee gratis toegankelijke zomerconcerten. Deze concerten worden gegeven als dank voor de steun uit de gemeenschap. De concerten zijn voor iedereen gratis toegankelijk en vinden dit jaar plaats op vrijdag 9 juli en 16 juli.

Op 9 juli wordt de organisatie gedragen door de buurtverenigingen St. Jansplein en De Bleem. Deze organiseren (op deze voetballoze-avond) een gezellig feest op het St. Jansplein aan de kluis. Voor alle voorzieningen wordt gezorgd, zodat de bezoekers goed kunnen vertoeven. De muziek is dan in handen van de harmonie.

Als eerste zullen op 9 juli de blokfluiters van basisschool de Kluis een optreden verzorgen. Een speciale samenwerking met het harmonieorkest is natuurlijk het hoogtepunt van dit eerste optreden. Na de blokfluiters zullen de majoretten een korte show opvoeren. Het harmonieorkest zal de avond vervolgen met een optreden onder leiding van Antoine van Buggenum en zal hier lichte muziek voor inschakelen. Van een paso-doble tot Phil Collins!

Ten slotte zal de drumband een grandioos optreden verzorgen onder leiding van Jo Meijs. Jo neemt zijn publiek mee op een wereldreis. Vanuit het Verre Oosten bij de Tibettaanse monninken tot in Amerika bij de ontdekkingsreizigers en de indianen! Hierbij wordt het WK in Zuid-Afrika natuurlijk niet overgeslagen. En als het goed is waagt de drumband zich ook nog aan de zwoele klanken van Caro Emerald!

Kortom, een avond entertainment die u gratis wordt aangeboden voor úw steun het afgelopen jaar!

Dit programma wordt herhaald op 16 juli in Oud-Geleen. Het decor is dit maal de cafés aan de Peschstraat. Rondom het beeld van de Sjöt zal de harmonie plaatsnemen, zodat de terassen van café Wilhelmina, Onger de Buimkes en ‘t Kleine Verschil de ideale lokatie zijn om dit concert onder genot van een drankje te komen bekijken!

We hopen u te mogen begroeten tijdens een van deze grandioze concerten ter afsluiting van het seizoen en als muzikaal begin van een mooie zomer!

Related Files

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van