Sunsofa ondersteund tijdens promsconcert!

De band Sunsofa heeft toegezegd om tijdens het promsconcert het harmonieorkest te ondersteunen. De band, waar ex-harmonie lid Michel Otten drummer is, zal zorgen voor de ondersteuning van de ritme sectie met basgitaar, gitaar en toetsen en Sarah zal met haar warme stem enkele nummers laten klinken.

Voor wie de band niet kent:

Sunsofa is een combinatie van een krachtige stem, melodisch gitaarspel, warme rhodesklanken ondersteund door strakke bastonen en jazzy drums’.

Sunsofa is een jonge band uit de regio Sittard-Geleen en houdt zich sinds 2007 bezig met het schrijven van eigen werk, omschreven als funky, groovy en heerlijk zomers! De muziek is zeer gevarieerd waardoor het aantrekkelijk is voor jong en oud. Bandleden zijn Sarah Mathijs (zang), Tom Jaspers (gitaar), Jeroen Janssen (toetsen), Gerzon Kakisina (bas) en Michel Otten (drums). De combinatie van deze muzikanten wordt door velen omschreven als een gouden combinatie. Het enthousiasme dat ze uitstralen, is te proeven in hun muziek!

Met veel enthousiasme hebben de bandleden het optreden op 15 oktober toegezegd en we zijn er van overtuigd dat het een vruchtbare samenwerking zal worden!