Drie Geleense harmonieën repeteren gezamenlijk voor de MP Feesten

De drie Geleense harmonieën komen vanavond weer bij elkaar voor een gezamenlijke repetitie.

Er zijn drie repetities gepland, onder leiding van de dirigent van Harmonie Lindenheuvel. Tijdens deze repetities zal een samengevoegd orkest bestaande uit alle leden van de drie harmonieën repeteren aan een aantal stukken die gespeeld zullen worden tijdens de MP Feesten op 26 juni 2011.

Voor de tweede keer organiseert de Stichting Samenwerkende Geleense Harmonieën (SSGH) namelijk een gezamenlijk concert tijdens de MP Feesten. Dit concert is een unieke samenwerking van de drie verenigingen. Een groot orkest speelt gezellige en lichte muziek tijdens de Bourgondische Brunch.

De eerste repetitie vond plaats bij Harmonie Sint Augustinus (zie foto’s) en vanavond is Harmonie St. Cecilia gastheer in het Hubertushuis.

Benieuwd naar het resultaat? Kom dan gerust luisteren op de markt in Geleen op 26 juni vanaf 12.00 uur!

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!