Harmonie geeft concert in Park Kolderiek op 3 juni

Het is begin juni. Een zwoele zomeravond in Sittard. Vanuit het Stadspark in het oude centrum weerklinkt een mengelmoes van geluid. Een saxofoon klinkt, ergens speelt een orkest, vanuit een circustent hoor je schatergelach, flarden van een conference zijn hoorbaar en de heerlijke geur van eten prikkelt de neus. En zodra de zon ondergaat, zorgen de sfeervolle verlichting en projecties voor sprookjesachtige plaatjes.

Het Toon Hermans Humor Festival 2010 krijgt op veler verzoek een vervolg.  De basis blijft hetzelfde: hoogwaardige voorstellingen in een groen theater, een heerlijk horecagedeelte en uren dwalen langs de vele verrassende attracties in een cultureel pretpark, dat overigens regenweer bestendig is. En dit jaar is ook de harmonie van Oud-Geleen van de partij!

Op vrijdag 3 juni zal het harmonieorkest namelijk in het stadspark van Sittard een concert geven tijdens dit Humor Festival. Het concert wordt geplaatst in de opbouw naar ons grote promsconcert in oktober en bevat dan ook de eerste voorproefjes van het programma van dit concert.

Het beloofd een gezellige avond te worden en het is tevens het eerste concert onder leiding van onze nieuwe dirigent Ramon Kusters. Hij kan direct laten horen welke veranderingen hij in het orkest te weeg heeft gebracht. Natuurlijk is het ook spannend zo’n eerste concert met een nieuwe dirigent dus we hopen op steun van de grote achterban die de harmonie heeft.

Kortom, kom op vrijdag 3 juni kijken naar het bijzondere concert in een bijzondere omgeving: Park Kolderiek, 3 juni, 20.00 uur.

Meer info: www.parkkolderiek.nl

Related Files

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!