Nieuwe uniformen opgemeten

Het is een spannende tijd voor de leden van de vereniging. Afgelopen week werd namelijk bij iedereen de maat genomen. De reden hiervoor is dat er begonnen wordt met het maken van de nieuwe uniformen!

Tijdens de jaarvergadering is het definitieve ontwerp gekozen en inmiddels zijn de prijsonderhandelingen ook achter de rug. De order is definitief en de leverancier gaat beginnen met het maken van de nieuwe uniformen. Afgelopen vrijdag en dinsdag zijn de leden allemaal opgemeten, want de nieuwe uniformen worden op maat gemaakt.

De kleuren van de nieuwe uniformen blijven rood en blauw. Hoe het er verder uit gaat zien blijft nog even geheim tot het promsconcert. Ze worden uiteraard wel wat moderner dan de huidige uniformen.

Ook de majoretten en het bestuur krijgt een nieuw jasje. Hiervoor zijn afwijkende modellen besteld en ook zij zijn allemaal opgemeten afgelopen week. De fabrikant begint nu met het maken van de uniformen en zal nog eenmaal komen passen met de nieuwe uniformen. Daarna kunnen nog kleine wijzigingen worden uitgevoerd en zal op 15 oktober iedereen een passend uniform kunnen dragen. Althans, dat is de bedoeling!

Uiteraard is het bestuur nog steeds op zoek naar sponsoren voor de uniformen. Inmiddels is ongeveer 80% van het bedrag bij elkaar. Heeft u interesse om te sponsoren? Neem dan snel contact op met het bestuur!

De harmonie zal nog tot oktober te zien zijn in de ‘oude’ uniformen.

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van