Harmonie geeft buurtconcert met blokfluitgroep in Kluis en Oud-Geleen

De harmonie organiseert dit jaar wederom twee buurtconcerten als dank voor de donateurs en alle steun. Ook dit jaar zullen de blokfluitleerlingen in samenwerking met de harmonie een concert geven en ook zal de drumband weer een daverende show brengen. Op 24 juni spelen we in Oud-Geleen en op 1 juli aan de Kluis.

24 juni: Oud-Geleen

Op 24 juni as. organiseert harmonie St. Cecilia 1866 haar jaarlijkse zomerconcert in Oud-Geleen. Het concert vindt plaats op het dorpsplein bij café Onger de Buimkes. Het is een open lucht concert met optredens van majorettes, drumband, harmonieorkest en de blokfluitleerlingen van de basisscholen van Oud-Geleen en de Kluis. Aanvang is 20.00 uur. De toegang is gratis. Het concert wordt gegeven als dank voor de steun die de harmonie jaarlijks van de gemeenschap Oud-Geleen mag ontvangen. Het belooft een mooi muziek spektakel te worden. U bent van harte uitgenodigd.

1 juli: Kluis

Op 1 juli as. organiseert harmonie St. Cecilia 1866 haar jaarlijkse zomerconcert aan de Kluis. Het concert vindt plaats op het plein voor de Christus Koningkerk tegenover café d’Heremiet. Het is een open lucht concert met optredens van majorettes, drumband, harmonieorkest en de blokfluitleerlingen van de basisscholen van de Kluis en Oud-Geleen. Aanvang is 20.00 uur. De toegang is gratis. Het concert wordt gegeven als dank voor de steun die de harmonie jaarlijks van de gemeenschap Kluis mag ontvangen. Het belooft een mooi muziek spektakel te worden. U bent van harte uitgenodigd.

Hopelijk tot ziens op één of beide concerten!

Related Files