Oud papier inzameling komende weekend vanaf Oranjehof

Het oud papier wordt in september niet ingezameld vanaf het Schuttersplein maar vanaf de Oranjehof in verband met de kermis/braderie in Oud-Geleen.

Elke 1e zaterdag van de maand verzamelt de harmonie Oud-Papier op het schuttersplein in Oud-Geleen. Buurtbewoners kunnen het papier hier naartoe brengen en de opbrengst van het papier gebruikt de harmonie om muziekles en lidmaatschap van de vereniging betaalbaar te houden. Enkele vrijwilligers zijn maandelijks in de weer om het papier aan te nemen, te stapelen en weg te brengen.

In verband met de kermis in Oud-Geleen is het in september niet mogelijk om een container te plaatsen op het schuttersplein. Daarom wordt in september elk jaar het oud papier ingezameld vanaf de Oranjehof in Geleen (bij het spoor).

We hopen dat u ook hier uw oud papier komt brengen en op deze manier onze vereniging steunt! Hartelijk dank alvast.

Bekijk hier de routebeschrijving van het Schuttersplein naar de Oranjehof