Receptie 145 jaar op 16 oktober

Een vereniging die 145 jaar bestaat is zeldzaam. Reden te meer om dit jubileum groots te vieren, met een promsconcert op 15 oktober. "The day after", 16 oktober kunt u ons feliciteren tijdens de receptie.

Deze receptie zal plaatsvinden in het Hubertushuis, al sinds jaar en dag het verenigingsgebouw van de harmonie. Om 12.00 uur zal aan alle leden een brunch worden aangeboden. Onder het genot van een hapje en een drankje zal over het promsconcert van de avond ervoor worden nagepraat. En uiteraard zullen alle andere hoogtepunten uit de historie van de vereniging ter tafel komen.

Om 14.30 uur bent u welkom op de receptie om de vereniging te feliciteren. Uitgenodigd is eenieder die de harmonie een warm hart toedraagt. Oud-leden, vrienden en bekenden kunnen gezellig toasten op 145 jaar muziek in Oud-Geleen.

Uiteindelijk zal om 16.00 uur nog worden nagepraat en zal de receptie ten einde zijn. We nodigen u van harte uit om ons te komen feliciteren. Uiteraard hopen we u ook te mogen begroeten op ons promsconcert!