Meld je aan voor de reunie!

Ben je lid geweest van onze vereniging? Meld je dan nu GRATIS aan voor de reünie op 3 december. Een gezellige avond met entertainment en natuurlijk oude herinneringen!

Een speciale commissie is al een jaar bezig met de voorbereidingen van dit feest ter gelegenheid van ons 145 jarig jubileum. Er zijn ruim 600 brieven de deur uit gegaan naar oud-leden van de vereniging. Heb je geen brief ontvangen? Helaas is het niet mogelijk om alle oud-leden te traceren en kloppen de adressen soms niet meer. Toch ben je welkom! Geef jezelf op voor deze gezellige avond op 3 december via het webformulier en download de uitnodiging.

Tot 3 december!

Succesvol concert KMK en RFGGJ!

Afgelopen vrijdag hebben we een geweldig succesvol evenement gehouden: ‘s middags genoten 1000 basisschool kinderen van een programma van de Regimentsfanfare "Garde Grenadiers en Jagers"