Dank voor de steun en de beste wensen!

Aan het einde van het jaar 2011 is het tijd om terug te kijken naar een mooi jubileumjaar. 145 jaar historie bij de Harmonie van Oud-Geleen heeft bewezen dat muziek nog steeds springlevend is in deze gemeente.

Grote en kleine sponsoren, particulieren en middenstanders hebben het mogelijk gemaakt dat de oudste vereniging van Geleen er weer piekfijn bijloopt. Door verschillende acties, kilo’s oud-papier en veel lobbyen is het gelukt om een recordbedrag van ruim 40.000 euro bij elkaar te krijgen om nieuwe uniformen te realiseren.

De presentatie van deze uniformen vond plaats in het jubileumweekend van 15 en 16 oktober 2011 tijdens het grote Promsconcert in de Hanenhof. Een bomvolle enthousiaste zaal zorgde voor de juiste ambiance en gaf voldoening voor eenieder die zich had ingespannen om dit jubileum een succes te laten worden.

De afterparty, ofwel de brunch en receptie op 16 oktober gaven het jubileum een officieel tintje. Er werd gezellig nagepraat en getoast op de toekomst.

Tenslotte was er ook feest voor alle oud-leden die onze vereniging heeft gekend. De reunie op 3 december was een enorm succes. De organisatie had haar best gedaan om oude krantenknipsels uit het archief te verzamelen en er werden beelden getoont van het 110 jarig jubileum. Deze beelden waren voor velen aanleiding om oude anecdotes op te halen onder het genot van een hapje en een drankje.

Kortom, het jubileumjaar was een bijzonder jaar voor onze vereniging. En dan hebben we het nog niet gehad over de Limburgse en Nederlandse kampioenen van de drumband, de Limburgs kampioen bij de majoretten en jeugdprins Cas I van de Uule.

Een bomvol jaar, mede mogelijk gemaakt door Ú, als bedrijf of particulier die ons een warm hart toedragen! Hartelijk bedankt voor uw steun en bij deze wensen het bestuur en de leden van Harmonie St. Cecilia 1866 u hele fijne feestdagen en een zeer muzikaal 2012!